Postzegelclub IJsselham

Gastenboek

Bericht achterlaten

Jan Pereboom (Jan punt pereboom apenstaartje gmail punt com)Thursday 16-11-23 16:45
Las het bericht in de krant ( oprechte steenwijker courant 15 nov 2023) en dacht ik moet even op reageren. Wie weet kom ik zaterdagavond eenkijkje nemen. Als ik het niet vergeet.
John Veldhuis (johnveldhuis apenstaartje hotmail punt com)Monday 04-10-21 18:20
Wat was het weer een heerlijke middag toen we na een hele tijd weer eens als club bij elkaar konden zijn. Voor het eerst nu op de middag en wat mij betreft in te toekomst zo houden! Gezellig en ook serieus als filatelisten bij elkaar komen is zeker de moeite waard. Kan het elkeen aanbevelen. In de toekomst zijn ook weer niet-leden welkom, laten we hopen dat daar een aantal bezoekers van gebruik gaat maken. Ik kijk uit naar de volgende clubmiddag!
John Veldhuis (johnveldhuis apenstaartje hotmail punt com)Monday 19-07-21 17:23
fijn om weer op de website te lezen dat de activiteiten van ONZE vereniging doorgaan. er zijn zeker veranderingen doch ik begrijp dat het door merendeel van de leden zeker gedragen zal worden.
dankbaar ben ik voor de bestuursleden die in deze moeilijke tijd toch hun energie blijven steken in deze fijne club! Hulde!
Groet van John Veldhuis
jan huisingMonday 15-05-17 21:30
Vanavond het 40 jarige bestaan van de vereniging gevierd.
Jammer dat velen van onze leden dit gemist hebben.
Een hoogtepunt was de beamer presentatie van Henny Brandsma over de vier jaargetijden.
veel vogels kwamen voorbij.
Ook de puzzel van Gordon was een hoogstandje.
Op naar de 50, nog van harte Willy en Jan.
gordon dennenbroek (gordonjohn apenstaartje live punt nl)Friday 23-12-16 03:08
ik wens ook iedereen van de club prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
Theorie Even (theo punt even60 apenstaartje gmail punt com)Saturday 25-06-16 20:05
Ik heb een pracht van een loeplamp over, nog nooit gebruikt. Door verhuizing van mijn ouders zijn wij spullen aan het opruimen.
Op verzoek kan ik foto's opsturen, ik doe het weg v.e.a.b.
Stuur een mail naar theo.even60@gmai.computer
Of bel 0623489107
Verzamel.com (info apenstaartje verzamel punt com)Friday 05-11-10 15:28
Op www.verzamel.com en www.postzegels.net treft u een groot aantal postzegelveilingen en aanbiedingen aan. Bieden en bestellen is mogelijk vanaf 1 cent!

- Veilingen Nederland, o.a. klassiek!
- Regelmatig een opruimingsaanbieding!
- Stuntaanbiedingen vanaf 1 cent!
- Partijen postzegels; dozen, albums, stockboeken
- Veilingen Duitsland
- Veilingen motief
- Veilingen Europa en overzee
- Enz. enz. enz. enz.
jeroen visser (jeroenvisser92 apenstaartje gmail punt com)Friday 19-03-10 17:26
hallo het lijkt me een leuke vereniging alleen is de vraag of er ook kinderen lid van kunnen worden
leterz
Rick (rick punt abrahams apenstaartje hetnet punt nl)Monday 19-10-09 20:29
Erg leuke site en een goede zaak voor de club. Misschien kan er een maandelijkse quizz opgezet worden haha ook multopdegok ofzo net als op de avonden.
Groetjes vanuit Oldelamer
Postzegels en partijen (info apenstaartje postzegelpartijen punt nl)Tuesday 05-08-08 18:26
Aanbod van postzegels en postzegel partijen voor scherpe prijzen. Met online shop losse postzegels voor zo'n 25% van de cataloguswaarde en postzegel partijen voor slechts 10% van de cataloguswaarde.

Vanaf oktober staat de volledige voorraad online.
Neem nu vast een kijkje!
Page 1/2
[1] [2]